OSTUTINGIMUSED
1. Üldsätted
1.1. Veebipoe www.albon.ee (edaspidi Albon Group e-pood) omanik on Albon Group OÜ (registrikood 11509161), asukohaga Kadaka tee 3/2, 10621 Tallinn.
1.2. E-poest on võimalik sooritada oste:
1.2.1. eraisikuna.
1.2.1. Eestis registreeritud juriidilise isikuna.
2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
2.1. Müügitingimused kehtivad Albon Group e-poest kaupade ostmisel.
2.2. Albon Group e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.3. Kauba kohaleoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.4. Teave kauba kohta on esitatud Albon Group e-poes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Kuna toote andmed on sisestatud tootjate poolt, ei võta Albon Group e-pood vastutust toote andmete õigsuses.
2.5. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
3.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Albon Group OÜ arvelduskontole.
3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.4. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 9.00-16.00. Kehtib ka “tulen kaubale ise järele” tarnevaliku puhul.
4. Kohaletoimetamine
4.1. Kaupu tarnitakse ülemaailmaliselt.
4.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.3. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kampaaniate ajal võib tarneaeg pikeneda kuni 21 tööpäevani. Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on Albon Group OÜ-l õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada.
4.4. Ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel kui kaup on kättesaamiseks valmis.
5. Taganemisõigus
5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav toode peab olema komplektne ehk sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Juhul, kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu toodete komplekt.
5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Albon Group e-poel õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest.
5.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.
5.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
5.7. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaal pakendis. Kauba pakend peab olema terve ja puhas. Toote kaubanduslik välimus peab olema täielikult säilinud.
5.8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.9. Albon Group e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.10. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Albon Group e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.12. Albon Group OÜ-il on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6. Pretensiooni esitamise õigus
6.1. Albon Group e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Albon Group e-poe kohustus.
6.2. Albon Group e-pood ei vastuta ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
6.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Albon Group e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@albon.ee või helistades telefonil: +372 5186 951
6.4. Albon Group e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.5. Kui Albon Group e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.6. Albon Group e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
7.1. Albon Group e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
7.2. Albon Group e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
7.3. Albon Group e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
7.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8. Vaidluste lahendamine ja vastutus
8.1.Kui ostjal on Albon Group e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile info@albon.ee.
8.2.Kui ostja ja Albon Group e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
8.3.Albon Group e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab Albon Group e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.4.Albon Group e-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Albon Group OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
TRANSPORDITINGIMUSED
Albon Group e-poest ostetavat kaupa on võimalik toimetada Omniva pakiautomaatidesse ja väljastuspunktidesse üle Eesti, lisaks pakub Omniva üle maailma kullerteenust. Kaupadele on võimalik järgi tulla ka Albon Group väljastuspunkti.
Omniva transpordiviisid
Transpordiviis |
Kaal |
Summa (Sõltub sihtkohast) |
Pakiautomaat |
kuni 30 kg |
3,20-9,10 € |
Postkontor |
kuni 30 kg |
3,20-9,10 € |
Kuller* |
kuni 600 kg |
8,30-40 € |
*Kullersaadetise pakid toimetatakse kliendile välisukseni või aiaväravani
Tulen kaubale ise järele (tasuta)
Ostjal on võimalik tellitud kaup kätte saada Albon Group esinduses. Selleks tuleb transpordiviiside seast valida „Tulen ise järgi“.
Ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel kui kaup on kättesaamiseks valmis.
Pakile tuleb esindusse järgi tulla 7 päeva jooksul alates teavituse saamisest.
Kaup väljastatakse vaid kauba tellinud isikule tellimuse numbri ja isikut tõendava dokumendi alusel, v.a. juhul, kui klient annab Albon Group e-poele eelnevalt teada kaubale järele tuleva isiku muutumisest.